o Beijer & Osten | rotterdam

Utrecht, februari 2017

De Essentie voor Rotterdamse professionals

In nauwe samenwerking met het Platform Communicatie Rotterdam geeft Beijer & Osten in 2017 een aantal workshops en trainingen die professionals verdieping in het vak biedt. Leuk om te doen, leerzaam om te volgen. Met twee grote voordelen: ze worden in Rotterdam gegeven en leden van de PCR krijgen een aardige korting.

Een goede workshop vraagt oefenen met eigen casuïstiek en persoonlijke aandacht.

Bij al onze workshops en trainingen bieden we daarom de gelegenheid om eigen casuïstiek in te brengen. Soms vragen we dat vooraf zodat de trainer/docent zich kan voorbereiden.

Verder houden we de groepen daarom bewust beperkt qua omvang. Zo krijgt iedereen ruim de gelegenheid te geven om te oefenen en te profiteren van de aandacht van de docent.

Dat heeft gevolgen voor de prijs. Als je gaat kijken bij andere aanbieders, zie je soms lagere prijzen per dagdeel. Maar ook dubbele groepsgroottes. Wij kiezen daar niet voor. Doen en leren staat voorop. Verder geldt voor leden van PCR een aardige korting! Niet-leden zijn overigens ook welkom. Handig als je een collega wilt meenemen.

 

Tot slot een waarschuwing. Door de kleine klassen is het nodig de inschrijving 10 dagen voor de training of workshop af te sluiten. Geef je dus tijdig op als je verzekerd wilt zijn van een plek.

 

Het niveau

Het niveau van elke training of workshop verschilt. Dit is aangegeven met de term BNP en cijfers erachter. Dit vraagt enige uitleg. BNP verwijst naar de beroepsniveauprofielen voor communicatie van beroepsvereniging Logeion. De beroepsniveauprofielen beschrijven het werkveld van de communicatieprofessional in een model met zes kerntaken en zes niveaus (BNP-model). Voor de trainingen betekent dit: hoe hoger het cijfer, hoe hoger het niveau waarop wordt lesgegeven. Wil je weten op welk niveau je zelf zit, kijk bij Logeion.

 


Beijer & Osten gelooft meer in doing by learning


dinsdag 27 juni: contentstrategie

Tijdens de training contentstrategie en contentmarketing werk je met de ervaren trainer en de andere deelnemers aan een gedegen strategie die tactisch operationeel inzetbaar is. Je analyseert jouw huidige content op basis van het Hero, Hub en Help-model. Je kijkt hoe de verschillende typen en vormen bijdragen aan de doelstellingen van je organisatie. Tijdens de training maak je een uitwerking van een thema, in onderwerpen en content topics. Na de training kun je een gedegen contentstrategie opstellen en uitvoeren.

  • Wanneer: dinsdag 27 juni mei, 13.00-17.00 uur
  • Waar: Rotterdam (locatie nader te bepalen)
  • Voor: adviseurs die anderen begeleiden bij hun persoptreden
  • meer informatie en programma